Wikia

Tjebbo Gerritsma.png
Leo Bleeker 
werd gespeeld door acteur Tjebbo Gerritsma. De rol was van aflevering 883 tot 901 te zien in de serie. Het karakter Leo Bleeker luidde de laatste verhaallijn van het karakter Marieke Vollaards in. 

Het karakter Leo was een jongeman die teleurgesteld was in het verleden. Hij kwam uit een slecht milieu en had nooit echte kansen gehad om zich te ontwikkelen. Leo brengt veel tijd door in zijn vriendencafé De Heavy Heaven en laat met regelmaat meisjes langskomen.

Seizoen 5 (1994-1995)Edit

Tjebbo Gerritsma II.png

Leo verkracht Marieke

 Marieke Vollaards heeft het gevoel dat ze bij AA&F is ingewisseld door Jessica Harmsen. Ze voelt zich onzeker, omdat Jessica een zichtbaar beter uiterlijk heeft. Janine komt niet genoeg voor haar op en Marieke neemt ontslag bij AA&F. Marieke is teleurgesteld in de wereld en besluit haar fatsoenlijke levensstijl achter zich te laten. Ze gaat andere kleding dragen, laat zich een ander kapsel aanmeten en word wat mondiger. Op een avond bezoekt ze café De Heavy Heaven. Leo en zijn vrienden zijn meteen onder de indruk. Marieke kan goed biljarten. Leo en zijn vrienden geilen op haar en beginnen weddenschappen. Marieke heeft tijdens het biljarten niet in de gaten, dat Leo na zijn vrienden net doet alsof hij haar aan het kontneuken is. Op een avond kan Leo zijn driften niet bedwingen en dringt hij binnen in het lichaam van Marieke. Marieke komt in shock thuis en Daniel gaat verhaal halen. Leo weet dat het voor hem niet veilig meer is en verlaat Meerdijk.

Around Wikia's network

Random Wiki