Wikia

thumb|300px|link=Stella Looymans werd gespeeld door actrice Duck Jetten. De rol was te zien van aflevering 892 (14 maart 1995) tot 948 (30 augustus 1995)

Seizoen 5 (1994-1995)Edit

Stella is de eigenaresse van Club Asisa, een centrum dat klachten probeert te verhelpen met spiritualiteit en speciale medicatie. Roos de Jager ondervind de nodige stress van haar studie en heeft last van hoofdpijnen. Ze gaat langs bij Club Asisa en mag meedoen met de meditatie. Stella schrijft haar speciale medicatie voor. Roos schrikt van de kosten, maar besluit niet te klagen omdat het voor een goed doel is. Ze is erg te spreken over de club en inspireert Wil de Smet. Wil en Roos zijn beiden lid van de club en spreken met regelmaat af. Roos' man Arnie Alberts maakt zich echter zorgen. Roos steelt een juweel van haar schoonmoeder Laura om de medicatie te kunnen financieren. De klachten van Roos blijven echter aanwezig en Arnie adviseert dan ook ermee te stoppen. Wil voelt zich beroerd, maar Stella beweert dat dit een teken is van de grote schoonmaak in haar lichaam. Roos heeft net op tijd ingezien dat club Asisa niet goed is, maar niemand weet waar Wil is gebleven. Wil ligt bewusteloos in haar huiskamer. Arnie gaat verhaal halen bij club Asisa. Stella en haar compagnon Ellen Peters word het te heet en ze doeken de tent op. 

Around Wikia's network

Random Wiki